Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Sara - 29 maj 2013 19:43

Nu är det illa då min bästa kompis tycker jag ska gå med i en dating sida... Jag är bara 18 hallå. Det är inte mitt fel att hon träffar folk när  hon är med de som trycker ner henne och som hon mår dåligt efter haa varit med. Jag menar jag e på sätt och vis glad att hon hittat en ny men ändå inte. Hon berättade det aldrig för mig :( vi berättar allt förvarandra men den lilla ditaljen att hon fått pojkvänn den glömte hon säga till mig :s 

Det har inte varit samma sak sedan vi började gymnasiet, vi såg varandra varje dag förr nu så har vi tur så kan vi ses en gång i månaden :( Det är svårt när man vet att de två man kan prata om allt med finns så låmgt bort. Och jag är en person som hatar att prata i telefon med mina kompisar. Jag älskar dom men ring mig inte om det inte är något viltigt. 

 

SÅ Nervös ska skriva upp på fredag... Det är bara att önska mig lycka till så kan jag få slippa

 

Hängande där bak :P 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar längdskidor.
Jag går i Gymnasiet inom en Teater linje.
Här ska jag berätta lite om min vardag och om min skolgång

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards