Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Sluta läs då

Av Sara - 15 februari 2013 17:45

För er som blir så deprimerade av att läsa bloggar där folk är "Bättre/coolare" och lever ett ute liv mer än er så sluta läs. Och för er som tror ni är så jävligt mycket bättre än alla andra och tycker folk är patetiska i sina blogg inlägg läs då inte. 

Istället för att ta allt så personligt på alla sätt och vis så måste ni inse att om någon hela tiden skriver, säger mm att de är bäst och snyggast är det mer att de försöker intala sig själva det. De vill att folk ska tro att de har världens självkänsla, men de vill bara skydda sig själva. Så om ni har accepterat er själva som ni är och inte behöver säga det högt, ni är starkare än de som tror de är något. De låstsas och bråkar men när de kommer hem gråter dom och mår dåligt. 

 

 

.

Nog om det denna vecka har vi i teatern vart och besökt Radio serige P4 studio 7, där vi ska spela in nu på onsdag :D Det är något av det coolaste jag gjort, jag tror jag kommer byta min riktning från teater till radio, jag slappnade av där bakom micken och vi sjöng och pratade, vi fick sedan höra vad vi pratat om men vi fattade inte att de spelade upp oss så jag trodde de andra pratade tills jag hörde en sak Frida hade sagt :Marcus det finns ett hål till dig här :P haha jag upprepade det och alla uppfattade fel inklusive jag ;) haha

 

Jag håller på med en uppgift i psykologin och valde 3 sjukdomar när jag upptäcker att en av sjukdomarna så stämmer alla symptom på mig :S jag har vetat och kännt att jag inte mått bra på länge men jag tror jag nådde båtten när jag fick beskedet att jag hade diskbrock ett stort och två mindre :s 

 

Den sjukdommen jag syftar på är Depression. inte så värst farlig ännu, då jag inte tror att jag är så långt ner på skalan. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2013 19:43

Nu är det illa då min bästa kompis tycker jag ska gå med i en dating sida... Jag är bara 18 hallå. Det är inte mitt fel att hon träffar folk när  hon är med de som trycker ner henne och som hon mår dåligt efter haa varit med. Jag menar jag e på sätt ...

Av Sara - 2 maj 2013 11:18


Ja alla hade nog en hangover igår, men jag hade en anorlunda hangover. Jag drack inte en droppe sprit ve valborg firandet, utan jag har fått riktiga sömntabletter. haha så jag går runt och sjunger    Tittar på filmer och försöker ta det lungt ...

Av Sara - 25 april 2013 10:18

AAAAAH Paramore har släppt den nya skivan och jag älskar den. Alla vill ha den gamla paramore då ska ni lyssna på Part 2 Jag älskar alla av dom köp den. Har gjort tre föreställningar och nu återstår 5 stycken en i dag, tre på fredan och en på ...

Av Sara - 25 april 2013 10:18

AAAAAH Paramore har släppt den nya skivan och jag älskar den. Alla vill ha den gamla paramore då ska ni lyssna på Part 2 Jag älskar alla av dom köp den. Har gjort tre föreställningar och nu återstår 5 stycken en i dag, tre på fredan och en på ...

Av Sara - 14 april 2013 11:57

Tihi

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar längdskidor.
Jag går i Gymnasiet inom en Teater linje.
Här ska jag berätta lite om min vardag och om min skolgång

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards