Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

påskafton

Av Sara - 30 mars 2013 17:56

vi i vår familj har inga traditioner vilket är lite tråkigt. Så jag åkte till Imma i går och sov där. när vi vaknat och gått ner för att äta så kommer det en "påskkärring" fast det var en son och pappa.

Jag fick ett påskägg av Wilda :) det trodde jag inte dock men det var gulligt tänkt. Sen gick jg och syrran på stan och gick och åt kebabtallrik för hon behövde fet mat då hon hade en Hangover. Sen drog vi hem till henne spelade Wii och invätade pappa.

Glömde min Mac laddare i skolan så jag kan inte använda min Mac. Jag fick dock låna Immas laddare men den hann inte ladda klart :s hur ska jag kunna göra läxoran nu ????????? jag har skit många ju :S

För att muntra upp mig så lyssar jag på en konstig låt. hur jag kan bli gald av att höra den är på grund av en i min förra klass som spelade den och var för härlig.

Det är en konstig låt att bli glad över men det är på grund av att mina minnen kommer tillbaka :P

ha det så gött med er ooch ät inte för mycket godis nu ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2013 19:43

Nu är det illa då min bästa kompis tycker jag ska gå med i en dating sida... Jag är bara 18 hallå. Det är inte mitt fel att hon träffar folk när  hon är med de som trycker ner henne och som hon mår dåligt efter haa varit med. Jag menar jag e på sätt ...

Av Sara - 2 maj 2013 11:18


Ja alla hade nog en hangover igår, men jag hade en anorlunda hangover. Jag drack inte en droppe sprit ve valborg firandet, utan jag har fått riktiga sömntabletter. haha så jag går runt och sjunger    Tittar på filmer och försöker ta det lungt ...

Av Sara - 25 april 2013 10:18

AAAAAH Paramore har släppt den nya skivan och jag älskar den. Alla vill ha den gamla paramore då ska ni lyssna på Part 2 Jag älskar alla av dom köp den. Har gjort tre föreställningar och nu återstår 5 stycken en i dag, tre på fredan och en på ...

Av Sara - 25 april 2013 10:18

AAAAAH Paramore har släppt den nya skivan och jag älskar den. Alla vill ha den gamla paramore då ska ni lyssna på Part 2 Jag älskar alla av dom köp den. Har gjort tre föreställningar och nu återstår 5 stycken en i dag, tre på fredan och en på ...

Av Sara - 14 april 2013 11:57

Tihi

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar längdskidor.
Jag går i Gymnasiet inom en Teater linje.
Här ska jag berätta lite om min vardag och om min skolgång

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards