Alla inlägg under februari 2013

Av Sara - 17 februari 2013 10:05


Följ gärna mig på Tumblr : Saraborre


 

 

 

 

Av Sara - 17 februari 2013 09:58

Här har vi den 15 åriga Sara Larsson = Sveriges Rihanna. 

 

Pretty little liars: Alla tycker Aria är den finaste men jag tycker Hannah 

Ashley Benson

 

 



Av Sara - 15 februari 2013 17:45

För er som blir så deprimerade av att läsa bloggar där folk är "Bättre/coolare" och lever ett ute liv mer än er så sluta läs. Och för er som tror ni är så jävligt mycket bättre än alla andra och tycker folk är patetiska i sina blogg inlägg läs då inte. 

Istället för att ta allt så personligt på alla sätt och vis så måste ni inse att om någon hela tiden skriver, säger mm att de är bäst och snyggast är det mer att de försöker intala sig själva det. De vill att folk ska tro att de har världens självkänsla, men de vill bara skydda sig själva. Så om ni har accepterat er själva som ni är och inte behöver säga det högt, ni är starkare än de som tror de är något. De låstsas och bråkar men när de kommer hem gråter dom och mår dåligt. 

 

 

.

Nog om det denna vecka har vi i teatern vart och besökt Radio serige P4 studio 7, där vi ska spela in nu på onsdag :D Det är något av det coolaste jag gjort, jag tror jag kommer byta min riktning från teater till radio, jag slappnade av där bakom micken och vi sjöng och pratade, vi fick sedan höra vad vi pratat om men vi fattade inte att de spelade upp oss så jag trodde de andra pratade tills jag hörde en sak Frida hade sagt :Marcus det finns ett hål till dig här :P haha jag upprepade det och alla uppfattade fel inklusive jag ;) haha

 

Jag håller på med en uppgift i psykologin och valde 3 sjukdomar när jag upptäcker att en av sjukdomarna så stämmer alla symptom på mig :S jag har vetat och kännt att jag inte mått bra på länge men jag tror jag nådde båtten när jag fick beskedet att jag hade diskbrock ett stort och två mindre :s 

 

Den sjukdommen jag syftar på är Depression. inte så värst farlig ännu, då jag inte tror att jag är så långt ner på skalan. 


Av Sara - 10 februari 2013 13:00

Jag har just hittat denna låt den var faktiskt bra man måste bara lyssna på refrängen.

Just denna låt Av Taylor Swift kan jag inte sluta lyssna på, jag har inget imot hennes musik men är inte världens fan. Jag älskar Paramore och kommer alltid tycka om dom. 

Här är Paramores nyaste låt Now.

jag skulle kunna lägga ut jätte många låtar av Paramore, men jag återger det till er om ni gillar den så sök på dom på youtube. 

Sjuk video men bra låt.

Nu ut och parta nästa helg med BRA musik i stället för någon dret musik som oftast spelas ;) Swedish House Maffia är något ni kan spela på fester och det brukar passa de flesta. 

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar längdskidor.
Jag går i Gymnasiet inom en Teater linje.
Här ska jag berätta lite om min vardag och om min skolgång

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards